Dział Zamówień i Aparatury

Kierownik działu

zamówień i aparatury

bud. pok. tel./fax email
  mgr Jakub Sokołowski B 2.36 41 34-24-270 ksokolowski@tu.kielce.pl

dzp@tu.kielce.pl

kierownik sekcji

Zamówień Publicznych

bud. pok. tel./fax email
  mgr Agnieszka Nietrzpiel B 2.35 41 34-24-140 anietrzpiel@tu.kielce.pl

dzp@tu.kielce.pl


Pracownicy bud. pok. tel./fax email
mgr inż. Iwona Ziach B 2.34 41 34-24-270 iziach@tu.kielce.pl

dzp@tu.kielce.pl

bud. pok. tel./fax email
mgr inż. Anna Baćkowska B 2.34 41 34-24-270 abackowska@tu.kielce.pl

dzp@tu.kielce.pl

kierownik sekcji aparatury

i ewidencjonowania majątku

bud. pok. tel./fax email
mgr inż. Paweł Łukawski C 34 41 34-24-760 p.lukawski@tu.kielce.pl

aparatura@tu.kielce.pl

pracownicy bud. pok. tel./fax email
inż. Marcin Doropowicz C 34 41 34-24-266 m.doropowicz@tu.kielce.pl

aparatura@tu.kielce.pl

bud. pok. tel./fax email
Zbigniew Rozmus C 34 41 34-24-266 z.rozmus@tu.kielce.pl

aparatura@tu.kielce.pl

bud. pok. tel./fax email
mgr inż. Monika Dziedzic C 34 41 34-24-266 mdudek@tu.kielce.pl

aparatura@tu.kielce.pl

Zadania Działu Zamówień i Aparatury:

  • sporządzanie zbiorczego planu zamówień publicznych,
  • udział w czynnościach związanych z przygotowaniem postępowania na dostawę aparatury naukowo-badawczej, maszyn i urządzeń do celów badań naukowych i działalności dydaktycznej, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania,
  • przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w ramach ustawy PZP,
  • nadzór formalny nad przebiegiem postępowania o udzielanie zamówień publicznych w Uczelni oraz instruktaż i doradztwo w zakresie stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • nadzór nad prawidłową realizacją dostaw aparatury naukowo-badawczej, maszyn i urządzeń do celów badań naukowych i działalności dydaktycznej, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania,
  • uczestnictwo w odbiorze technicznym realizowanych dostaw,
  • prowadzenie spraw związanych z reklamacją i naprawami gwarancyjnymi zrealizowanych dostaw,
  • opracowanie projektów wewnętrznych aktów prawnych związanych z udzielaniem zamówień,
  • prowadzenie centralnego rejestru zamówień publicznych, centralnego rejestru umów zawieranych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zbiorczego rejestru zamówień publicznych nie objętych ustawą,
  • wprowadzanie do ewidencji rzeczowych składników majątku trwałego oraz wartości niematerialnych i prawnych i tworzenie związanej z tym dokumentacji, generowanie list aparatury i sprzętu będącego na wyposażeniu Uczelni,
  • udział w procesie zagospodarowania i likwidacji zbędnej aparatury, maszyn
    i urządzeń oraz sprzętu komputerowego,
Data publikacji: 11.07.2017 @ 13:04 Data ostatniej modyfikacji: 16.11.2020 @ 09:02
Osoba publikująca: Miłosz PINDUR Osoba modyfikująca: Jakub Sokołowski