Politechnika Świętokrzyska ogłasza konkurs na zatrudnienie pracownika w Dziale Administracji Domów Studenckich na stanowisko pomocniczy pracownik obsługi
Od kandydatów oczekujemy:
- Wysokiej kultury osobistej,
- Komunikatywności, rzetelności i zaangażowania w wykonywaniu obowiązków,
- Umiejętności pracy w zespole oraz dobrej organizacji pracy własnej,
- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- Umiejętności społeczne w kontaktach z młodzieżą
Forma zatrudnienia: umowa o pracę.
Wymagane dokumenty:
- Wymagane dokumenty: List motywacyjny, CV, oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji wg. Załącznika nr 1 do ogłoszenia
-
Szczegółowych informacji dotyczących wymagań dodatkowych, zakresu wykonywanych zadań dostępne są pod numerem tel. 41 34 24 719 w godzinach od 9-12.
-
Dokumenty należy złożyć w zamkniętych kopertach w terminie do dnia 10.12.2021 r. w biurze Kanclerza pok. nr 31 budynek D, lub przesłać na adres:
Politechnika Świętokrzyska
Biuro Kanclerza
Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 7
25-314 Kielce
Wybrani Kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, o której zostaną powiadomieni telefonicznie.