Wydział Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki Politechniki Świętokrzyskiej
zatrudni pracownika na stanowisko administracyjne w Sekcji Obsługi Administracyjnej w Biurze Dziekana
I. Kandydat powinien spełniać następujące warunki:
- ukończone studia wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie, administracja, prawo, ekonomia)
- doświadczenie w pracy biurowej co najmniej 5 lat
- mile widziane doświadczenie w prowadzeniu i rozliczaniu projektów
- znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie średniozaawansowanym
- umiejętność obsługi komputera (Word, Excel)
- umiejętność redagowania korespondencji biurowej oraz biegłe przepisywanie tekstów na komputerze
- znajomość obsługi urządzeń biurowych: ksero, skaner itp.
II. Kandydat powinien złożyć następujące dokumenty:
- kserokopia dyplomu
- list motywacyjny
- CV
III. Dokumenty należy złożyć do dnia 17 stycznia 2022r. (poniedziałek) w Sekretariacie
Dziekana (pok. 18, budynek „D”) lub przesłać na adres:
Politechnika Świętokrzyska
Wydział Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki
Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 7
25-314 Kielce z dopiskiem „konkurs”
Dziekan
Wydziału Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki
dr hab. inż. Roman Deniziak, prof. PŚk