Wymagania:
- Wykształcenie wyższe;
- Umiejętność biegłego posługiwania się pakietem MS Office;
- Dobra organizacja i dbałość o jakość wykonywanej pracy;
- Umiejętność analitycznego myślenia, przewidywania i rozwiązywania problemów;
- Samodzielność, odpowiedzialność, dokładność oraz umiejętność pracy w zespole;
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
Zadania:
- Wykonywanie czynności administracyjnych związanych z przygotowywaniem, przeprowadzaniem i dokumentowaniem postępowań o udzielanie zamówienia publicznego stosownie do przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wewnętrznych aktów prawnych Uczelni;
- Ścisła współpraca z pracownikami jednostek organizacyjnych oraz zespołem radców prawnych
w zakresie przygotowania dokumentacji postępowania; - Sporządzanie dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi;
- Udział w komisjach przetargowych;
- Nadzór nad przechowywaniem dokumentacji związanej z udzielanymi zamówieniami.
Mile widziane:
- Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu postępowań na podstawie ustawy Pzp;
- Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, Kodeksu cywilnego;
- Umiejętność obsługi Platformy e-Zamówienia.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w największej technicznej Uczelni w regionie
- Umowę o pracę
Procedura wyboru:
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie swojego CV ze zdjęciem oraz listu motywacyjnego na adres mail: ksokolowski@tu.kielce.pl do dnia 14.01.2022 r.
Po ocenie formalnej wybrane osoby zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną. Uprzejmie informujemy, że konkurs może zostać zamknięty bez wyłonienia kandydata. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.