Ogłoszenie o postepowaniu na najem powierzchni użytkowej w budynkach dydaktycznych A, C i D, przeznaczonej pod instalację 9 sztuk urządzeń vendingowych do dystrybucji zimnych oraz gorących napojów, kanapek i przekąsek na okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
- Zamawiający – Politechnika Świętokrzyska, Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 7, 25 – 314 Kielce
- Przedmiot najmu – przedmiotem najmu objęta jest powierzchnia wskazana przez Zamawiającego, znajdująca się w siedzibie Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach w budynkach dydaktycznych A, C i D przeznaczona na zainstalowanie urządzeń vendingowych do dystrybucji napojów zimnych i gorących, przekąsek oraz kanapek, na okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
– Budynek A – 3 urządzenia (napoje zimne i przekąski; kanapki; napoje gorące: kawa, herbata);
– Budynek C – 3 urządzenia (napoje zimne i przekąski; kanapki; napoje gorące: kawa, herbata);”- Budynek D – 3 urządzenia (napoje zimne i przekąski; kanapki; napoje gorące: kawa, herbata). - Stawka czynszu nie obejmuje opłaty ryczałtowej za zużycie energii elektrycznej, która zostanie wyliczona w oparciu o zainstalowane urządzenia.
- Najemca zobowiązany będzie do przeprowadzenia na własny koszt, niezbędnych prac przygotowawczych oraz instalacji własnych urządzeń (urządzeń vendingowych : na zimne
i gorące napoje, przekąski, kanapki, itp.). Nakłady poniesione przez najemcę na prace przygotowawcze i instalację urządzeń nie będą podlegały rozliczeniu z Wynajmującym po zakończeniu stosunku najmu. - Urządzenia vendingowe na napoje gorące powinny posiadać własne zbiorniki na wodę i odpady.
- Urządzenia powinny posiadać wszystkie niezbędne atesty, które Najemca zobowiązany jest okazać na żądanie Wynajmującego.
- W urządzeniach będzie obowiązywał całkowity zakaz sprzedaży napojów alkoholowych, energetyzujących oraz wyrobów tytoniowych i papierosów elektronicznych.
- Każdy z urządzeń powinien posiadać wrzutnik monet z możliwością wydawania reszty oraz czytnik płatności bezgotówkowych.
- Wszystkie urządzenia powinny posiadać czytelną informację umieszczoną w widocznym miejscu o serwisie, instrukcję na temat postępowania w przypadku nie wydania reszty, asortymentu, awarii, itp.
- Najemca będzie prowadził powyższą działalność zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi, epidemiologicznymi i technologicznymi, stawianymi przez Państwową Inspekcją Sanitarną, przepisami bhp i ppoż., gospodarką odpadami, itp.
- Lokalizację miejsc przeznaczonych pod najem można obejrzeć w dniach od 20 do 27 marca w godz. 9.00 do 14.00
- Oferta powinna zawierać:
– wskazanie powierzchni w danym budynku, której wynajęciem zainteresowany jest Oferent,
– wymiary urządzeń vendingowych,
– proponowaną miesięczną stawkę czynszu,
– podpis Oferenta lub osoby upoważnionej do występowania w jego imieniu,
– pełnomocnictwo w zakresie umocowania w przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu,
– datę sporządzenia oferty,
– udokumentowany status prawny Oferenta (wydruk z CI KRS/CEiDG),
– wskazanie przedmiotu działalności, jaki zamierza prowadzić Oferent na wynajmowanej powierzchni,
– karty katalogowe oferowanych do instalacji urządzeń wraz ze specyfikacją techniczną,
– oświadczenie o niezaleganiu z opłatami związanymi z najmem. - Oferty należy składać w terminie do dnia 2 kwietnia 2024r. do godz. 10.00 w siedzibie Politechniki Świętokrzyskiej Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 7, 25-314 Kielce budynek D pok. Nr 31 – Biuro Kanclerza, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Konkurs na najem powierzchni pod ustawienie urządzeń vendingowych”.
- Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowo – cenowym stanowiącym załącznik do ogłoszenia wypełniając wszystkie jego pozycje
- Jeden Oferent może złożyć jedną ofertę.
- Oferta złożona przez Oferenta może dotyczyć zarówno jednego rodzaju urządzenia w danym budynku jak również wszystkich urządzeń.
- Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 7, 25 – 314 Kielce budynek D pok. Nr 31 w dniu 2 kwietnia 2024r. o godz. 12.00
- Osobą upoważnioną do kontaktu z Oferentami jest: mgr Alicja Stankowska – kierownik Działu Administracyjno – Gospodarczego; tel. 41 34 24 271, 602 342 050
- Postępowanie uznaje się za ważne, jeżeli wpłynie co najmniej jedna oferta.
- Zasady najmu:
- Szczegółowe zasady najmu określać będzie umowa zawarta pomiędzy Politechniką Świętokrzyską, a Oferentem wybranym w drodze postępowania.
- Czynsz najmu będzie ustalony na poziomie zadeklarowanym przez Oferenta w wybranej ofercie. Szczegóły dotyczące zasad rozliczeń zostaną zapisane w umowie.
- Najemca będzie obciążany za zużycie energii elektrycznej kwotą zryczałtowaną.
- Najemca obowiązany będzie do uzyskania wszelkich wymaganych zezwoleń na rozpoczęcie działalności w siedzibie Politechniki Świętokrzyskiej.
- Sprzedaż towarów będzie się odbywała z zachowaniem przewidzianych przepisami wymogów w tym zakresie, takich jak: atest sanitarny, aktualny termin ważności produktów, itp.
- Najemca będzie ponosił koszty pełnego ubezpieczenia rzeczy wniesionych do przedmiotu najmu, w przypadku braku ubezpieczenia, Politechnika Świętokrzyska nie będzie ponosiła żadnej odpowiedzialności za zniszczenia, kradzieże, itp.
- Najemca zobowiązany będzie do utrzymania czystości i porządku wokół zainstalowanego urządzenia vendingowego po każdorazowym zakończeniu czynności serwisowych i konserwacyjnych, jak również do zapewnienia sprawnego stanu technicznego urządzenia.
Politechnika Świętokrzyska zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Załącznik nr 1_ Formularz ofertowy