W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Oficjalna strona BIP
Strona internetowa Politechniki Świętokrzyskiej - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej

Dział Zamówień i Aparatury

p.o. Kierownika Działu Zamówień i Aparatury 
  Budynek Pokój Telefon E-mail
 mgr inż. Aleksandra Rynio  B  2.36  41 34-24-270  arynio@tu.kielce.pl
Zastępcy Kierownika Działu Zamówień i Aparatury 
  Budynek Pokój Telefon E-mail
mgr inż. Paweł Łukawski C 34 41 34-24-760 p.lukawski@tu.kielce.pl
mgr inż. Monika Dziedzic B 2.35 41 34-24-140 mdudek@tu.kielce.pl

Pracownicy

  Budynek Pokój Telefon E-mail
inż. Kamila Próchniak B 2.34 41 34-24-270 kprochniak@tu.kielce.pl
mgr inż. Anna Baćkowska B 2.34 41 34-24-270 abackowska@tu.kielce.pl
 mgr inż. Emilia Majecka  B 2.35 41 34-24-140 emajecka@tu.kielce.pl
mgr inż. Adam Fatyga C 34 41 34-24-266 adamfatyga@tu.kielce.pl
inż. Marcin Doropowicz C 34 41 34-24-266 m.doropowicz@tu.kielce.pl

 

Zadania Działu Zamówień i Aparatury:

  • sporządzanie zbiorczego planu zamówień publicznych,
  • udział w czynnościach związanych z przygotowaniem postępowania na dostawę aparatury naukowo-badawczej, maszyn i urządzeń do celów badań naukowych i działalności dydaktycznej, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania,
  • przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w ramach ustawy PZP,
  • nadzór formalny nad przebiegiem postępowania o udzielanie zamówień publicznych w Uczelni oraz instruktaż i doradztwo w zakresie stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • nadzór nad prawidłową realizacją dostaw aparatury naukowo-badawczej, maszyn i urządzeń do celów badań naukowych i działalności dydaktycznej, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania,
  • uczestnictwo w odbiorze technicznym realizowanych dostaw,
  • prowadzenie spraw związanych z reklamacją i naprawami gwarancyjnymi zrealizowanych dostaw,
  • opracowanie projektów wewnętrznych aktów prawnych związanych z udzielaniem zamówień,
  • prowadzenie centralnego rejestru zamówień publicznych, centralnego rejestru umów zawieranych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zbiorczego rejestru zamówień publicznych nie objętych ustawą,
  • wprowadzanie do ewidencji rzeczowych składników majątku trwałego oraz wartości niematerialnych i prawnych i tworzenie związanej z tym dokumentacji, generowanie list aparatury i sprzętu będącego na wyposażeniu Uczelni,
  • udział w procesie zagospodarowania i likwidacji zbędnej aparatury, maszyn
    i urządzeń oraz sprzętu komputerowego,
Odpowiedzialny za treść: Administrator
Wytworzył: Administrator
Data wytworzenia: 11.07.2017
Opublikował w BIP: Miłosz PINDUR
Data opublikowania: 11.07.2017 13:07
Ostatnio zaktualizował: Aleksandra Rynio
Data ostatniej aktualizacji: 18.06.2025 08:25
Liczba wyświetleń: 43