W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Oficjalna strona BIP
Strona internetowa Politechniki Świętokrzyskiej - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie o postępowaniu na najem powierzchni użytkowej

Ogłoszenie o postępowaniu na najem powierzchni użytkowej  w budynkach dydaktycznych A, C i D, przeznaczonej pod instalację 9 sztuk urządzeń vendingowych do dystrybucji zimnych oraz  gorących napojów, kanapek i przekąsek na okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.

  1. Zamawiający – Politechnika Świętokrzyska, Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 7, 25-314 Kielce
  2. Przedmiot najmu – przedmiotem najmu objęta jest powierzchnia wskazana przez Zamawiającego, znajdująca się w siedzibie Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach w budynkach dydaktycznych A, C i D przeznaczona na zainstalowanie urządzeń vendingowych do dystrybucji napojów zimnych i gorących, przekąsek oraz kanapek, na okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
    Budynek A – 3 urządzenia (napoje zimne i przekąski; kanapki; napoje gorące: kawa, herbata);
    Budynek C – 3 urządzenia (napoje zimne i przekąski;  kanapki;  napoje gorące: kawa, herbata), Budynek D – 3 urządzenia (napoje zimne i przekąski;  kanapki; napoje gorące: kawa, herbata).
  3. Stawka czynszu nie obejmuje opłaty ryczałtowej za zużycie energii elektrycznej, która zostanie wyliczona w oparciu o zainstalowane urządzenia.
  4. Najemca zobowiązany będzie do przeprowadzenia na własny koszt, niezbędnych prac przygotowawczych oraz instalacji własnych urządzeń (urządzeń vendingowych: na zimne
    i gorące napoje, przekąski, kanapki, itp.). Nakłady poniesione przez najemcę na prace przygotowawcze i instalację urządzeń nie będą podlegały rozliczeniu z Wynajmującym po zakończeniu stosunku najmu.
  5. Urządzenia vendingowe na napoje gorące powinny posiadać własne zbiorniki na wodę i odpady.
  6. Urządzenia powinny posiadać wszystkie niezbędne atesty, które Najemca zobowiązany jest okazać na żądanie Wynajmującego.
  7. W urządzeniach będzie obowiązywał całkowity zakaz sprzedaży napojów alkoholowych, energetyzujących oraz wyrobów tytoniowych i papierosów elektronicznych.
  8. Każdy z urządzeń powinien posiadać wrzutnik monet z możliwością wydawania reszty oraz czytnik płatności bezgotówkowych.
  9. Wszystkie urządzenia powinny posiadać czytelną informację umieszczoną w widocznym miejscu o serwisie, instrukcję na temat postępowania w przypadku nie wydania reszty, asortymentu, awarii, itp.
  10. Najemca będzie prowadził powyższą działalność zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi, epidemiologicznymi i technologicznymi, stawianymi przez Państwową Inspekcją Sanitarną, przepisami bhp i ppoż., gospodarką odpadami, itp.
  11. Lokalizację miejsc przeznaczonych pod najem można obejrzeć w dniach od 20 do 27 marca w godz. 9.00 do 14.00
  12. Oferta powinna zawierać:
    – wskazanie powierzchni w danym budynku, której wynajęciem zainteresowany jest Oferent
    – wymiary urządzeń vendingowych
    – proponowaną miesięczną stawkę czynszu
    – podpis Oferenta lub osoby upoważnionej do występowania w jego imieniu
    – pełnomocnictwo w zakresie umocowania w przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu
    – datę sporządzenia oferty
    – udokumentowany status prawny Oferenta (wydruk z CI KRS/CEiDG)
    – wskazanie przedmiotu działalności, jaki zamierza prowadzić Oferent na wynajmowanej powierzchni
    – karty katalogowe oferowanych do instalacji urządzeń wraz ze specyfikacją techniczną
    – oświadczenie o niezaleganiu z opłatami związanymi z najmem
  13. Oferty należy składać w terminie do dnia 2 kwietnia 2024 r. do godz. 10.00 w siedzibie Politechniki Świętokrzyskiej Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 7, 25-314 Kielce budynek D pok. 31 – Biuro Kanclerza, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Konkurs na najem powierzchni pod ustawienie urządzeń vendingowych”.
  14. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowo-cenowym stanowiącym załącznik do ogłoszenia wypełniając wszystkie jego pozycje
  15. Jeden Oferent może złożyć jedną ofertę.
  16. Oferta złożona przez Oferenta może dotyczyć zarówno jednego rodzaju urządzenia w danym budynku jak również wszystkich urządzeń.
  17. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 7, 25 – 314 Kielce budynek D pok. 31 w dniu 2 kwietnia 2024 r. o godz. 12.00
  18. Osobą upoważnioną do kontaktu z Oferentami jest: mgr Alicja Stankowska – kierownik Działu Administracyjno-Gospodarczego; tel. 41 34 24 271, 602 342 050
  19. Postępowanie uznaje się za ważne, jeżeli wpłynie co najmniej jedna oferta.
  20. Zasady najmu:
    1. Szczegółowe zasady najmu określać będzie umowa zawarta pomiędzy Politechniką Świętokrzyską, a Oferentem wybranym w drodze postępowania.
    2. Czynsz najmu będzie ustalony na poziomie zadeklarowanym przez Oferenta w wybranej ofercie. Szczegóły dotyczące zasad rozliczeń zostaną zapisane w umowie.
    3. Najemca będzie obciążany za zużycie energii elektrycznej kwotą zryczałtowaną.
    4. Najemca obowiązany będzie do uzyskania wszelkich wymaganych zezwoleń na rozpoczęcie działalności w siedzibie Politechniki Świętokrzyskiej.
    5. Sprzedaż towarów będzie się odbywała z zachowaniem przewidzianych przepisami wymogów w tym zakresie, takich jak: atest sanitarny, aktualny termin ważności produktów, itp.
    6. Najemca będzie ponosił koszty pełnego ubezpieczenia rzeczy wniesionych do przedmiotu najmu, w przypadku braku ubezpieczenia, Politechnika Świętokrzyska nie będzie ponosiła żadnej odpowiedzialności za zniszczenia, kradzieże, itp.
    7. Najemca zobowiązany będzie do utrzymania czystości i porządku wokół zainstalowanego urządzenia vendingowego po każdorazowym zakończeniu czynności serwisowych i konserwacyjnych, jak również do zapewnienia sprawnego stanu technicznego urządzenia.

Politechnika Świętokrzyska zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.


Załącznik nr 1_ Formularz ofertowy


Informacja o wyborze

Zestawienie ofert cenowych

Załączniki:

Opublikował w BIP: Miłosz PINDUR
Data opublikowania: 18.03.2024 11:03
Data ostatniej aktualizacji: 18.03.2024 11:03
Liczba pobrań: 18
Zestawienie ofert cenowych
pdf, 656 kB
Opublikował w BIP: Miłosz PINDUR
Data opublikowania: 05.04.2024 07:04
Data ostatniej aktualizacji: 05.04.2024 07:04
Liczba pobrań: 23
Informacja o wyborze
pdf, 640 kB
Opublikował w BIP: Miłosz PINDUR
Data opublikowania: 05.04.2024 07:04
Data ostatniej aktualizacji: 05.04.2024 07:04
Liczba pobrań: 30
Wytworzył: Kanclerz dr inż. Artur Szmidt
Data wytworzenia: 18.03.2024
Opublikował w BIP: Miłosz PINDUR
Data opublikowania: 18.03.2024 11:03
Ostatnio zaktualizował: Ewa Karońska
Data ostatniej aktualizacji: 05.12.2024 08:12
Liczba wyświetleń: 71