Zmiany związane ze sposobem przekazywania Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Uprzejmie informujemy, że w związku z istotnymi zmianami związanymi ze sposobem przekazywania Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, które obowiązywać będą od dnia 18 kwietnia 2018r., w postępowaniach prowadzonych na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, których wartość jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach na podstawie art. 11 ust 8, dokument JEDZ powinien być składany pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres e-mail: dzp@tu.kielce.pl
Informacja dla wykonawców
Opublikował w BIP: | Miłosz PINDUR |
---|---|
Data opublikowania: | 05.04.2018 08:04 |
Data ostatniej aktualizacji: | 09.08.2018 13:08 |
Liczba wyświetleń: | 18 |