W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Oficjalna strona BIP
Strona internetowa Politechniki Świętokrzyskiej - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej

Wróć

Dostawa oprogramowania komputerowego umożliwiającego kompleksową rekonstrukcję zdarzeń drogowych oraz przeprowadzenie zaawansowanych analiz dynamicznych i biomechanicznych w ramach projektu nr umowy FERS.01.05-IP.08-0234/23-00

Dostawa oprogramowania komputerowego umożliwiającego kompleksową rekonstrukcję zdarzeń drogowych oraz przeprowadzenie zaawansowanych analiz dynamicznych i biomechanicznych. Dwie licencje bezterminowe  w ramach zadania: 5., poz. 5.9.w związku z realizacją projektu „Dostosowanie kształcenia w Politechnice Świętokrzyskiej do potrzeb współczesnej gospodarki” nr FERS.01.05-IP.08-0234/23 w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, nr umowy FERS.01.05-IP.08-0234/23-00

 

Oferta powinna być złożona za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności dostępnej pod adresem: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl,  do dnia 20.02.2025r. g. 10:00

 

Informacja o unieważnieniu postępowania

Odpowiedzi na pytania

Ogłoszenie w Bazie Konkurencyjności

Zapytanie ofertowe

Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego - wzór oferty

Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego - wzór umowy

KLAUZULA INFORMACYJNA

Załączniki:

Wytworzył: Aleksandra Rynio - Dział Zamówień i Aparatury
Data wytworzenia: 12.02.2025
Opublikował w BIP: Aleksandra Rynio
Data opublikowania: 12.02.2025 12:00
Liczba pobrań: 20
Zapytanie ofertowe
pdf, 3.53 MB
Wytworzył: Aleksandra Rynio - Dział Zamówień i Aparatury
Data wytworzenia: 12.02.2025
Opublikował w BIP: Aleksandra Rynio
Data opublikowania: 12.02.2025 12:00
Liczba pobrań: 20
Wytworzył: Aleksandra Rynio - Dział Zamówień i Aparatury
Data wytworzenia: 12.02.2025
Opublikował w BIP: Aleksandra Rynio
Data opublikowania: 12.02.2025 12:00
Liczba pobrań: 16
Wytworzył: Aleksandra Rynio - Dział Zamówień i Aparatury
Data wytworzenia: 12.02.2025
Opublikował w BIP: Aleksandra Rynio
Data opublikowania: 12.02.2025 12:00
Liczba pobrań: 21
KLAUZULA INFORMACYJNA
pdf, 452 kB
Wytworzył: Aleksandra Rynio - Dział Zamówień i Aparatury
Data wytworzenia: 12.02.2025
Opublikował w BIP: Aleksandra Rynio
Data opublikowania: 12.02.2025 12:00
Liczba pobrań: 22
Odpowiedzi na pytania
pdf, 165 kB
Wytworzył: Aleksandra Rynio
Data wytworzenia: 19.02.2025
Opublikował w BIP: Aleksandra Rynio
Data opublikowania: 26.02.2025 13:58
Liczba pobrań: 10
Wytworzył: Aleksandra Rynio
Data wytworzenia: 24.02.2025
Opublikował w BIP: Aleksandra Rynio
Data opublikowania: 24.02.2025 09:43
Liczba pobrań: 11
Wytworzył: Aleksandra Rynio - Dział Zamówień i Aparatury
Data wytworzenia: 12.02.2025
Opublikował w BIP: Aleksandra Rynio
Data opublikowania: 12.02.2025 12:00
Ostatnio zaktualizował: Aleksandra Rynio
Data ostatniej aktualizacji: 26.02.2025 13:58
Liczba wyświetleń: 458